Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Tarnobrzeski Dom Kultury reprezentowany przez Dyrektora. Dane kontaktowe administratora danych osobowych to:
Tarnobrzeski Dom Kultury ,
ul. J. Słowackiego 2,
39-400 Tarnobrzeg, 0 15 822 21 10,
e-mail:iodu@tdk.tarnobrzeg.pl - Dyrektor będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, aby:
– wykonywać zadania realizowane w Tarnobrzeskim Domu Kultury należące do zadań własnych instytucji lub instytucji powierzonych,
– prowadzić postępowania w należących do właściwości Dyrektora sprawach indywidualnych,
– wypełniać obowiązki prawne ciążące na Dyrektorze,
– wykonywać umowy, których Pani/Pan jest stroną lub podejmować działania na Pani/Pana żądanie przed zawarciem umowy. - Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie odpowiednio:
– niezbędność do wykonania umowy zawartej z Panią/Panem (art. 6 ust. 1,b RODO),
– niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – znajdującego oparcie w przepisach prawa powszechnie obowiązującego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), - Pani/Pana zgoda – w przypadku przetwarzania danych, których przetwarzanie nie znajduje oparcia w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, np. w celu ułatwienia kontaktu w załatwianych przez Panią/Pana sprawach w Tarnobrzeskim Domu Kultury (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
- W niektórych sytuacjach Dyrektor ma prawo przekazać dalej Pani/Pana dane innym organom oraz podmiotom, wyłącznie na podstawie przepisów prawa, albo jeżeli będzie to konieczne celem wykonania zawartych przez siebie umów. Dyrektor może przekazywać Pana/Pani dane wyłącznie trzem grupom:
– osobom przez siebie upoważnionym – pracownikom Tarnobrzeskiego Domu Kultury, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,
– podmiotom przetwarzającym – którym Dyrektor zleci czynności wymagające przetwarzania danych,
– innym odbiorcom danych – np. operatorowi pocztowemu, bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym, hostingodawcom, dostawcom systemów mailingowych. - Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas określony przepisami prawa, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do czasu jej cofnięcia.
- Ma Pan/Pan prawo do:
– żądania udostępniania swoich danych osobowych,
– ich sprostowania,
– ograniczenia przetwarzania,
– przenoszenia danych osobowych;
– cofnięcia zgody na przetwarzania danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem;
– wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym, warunkiem zawarcia umowy bądź załatwienia indywidualnej sprawy. W przypadku niepodania danych osobowych takich jak imię, nazwisko, adres zamieszkania nie będą mogły zostać zrealizowane względem Pani/Pana cele określone w pkt 3.
- Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały automatycznemu przetwarzaniu ani w tym profilowaniu.